سیر
امروز بعد از مدتها من سیر خوردم. نگین در عالم بی زبانی میگفت بو بو بو. میگم اینم راه خوبی برای از شیر گرفتن نگینه!
Zahra || Sunday, October 23, 2005
4:47 PM
بابانگار